Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

8-7: Twierdza Abaddona
#1
UWAGA! Poziom nie zawiera muzyki z Mega-Mana oraz z Castlevanii :v
Ostrzegam, jest to poziom o trudnosci godnej Rzeki Styks :v
Na hubie ma osiem kwiatków z tego co widziałem :v
DOWNLOAD: http://www.mediafire.com/download/t3cn45...sin%5D.rar
PATCH: http://www.mediafire.com/download/st78yt...6h/8-7.lvl
SCREENY:
[Obrazek: 6nP6dPu.png]

[Obrazek: GGWbsCb.png]
#2
Zobaczyłem to dzieło szatana. 

Ile śmierci, ile krwi przelanej na tym jednym levelu. Twój poziom zasługuje na 7 ognistych kwiatków w hubie. Lubię wyzwania, ale niestety niektóre momenty mnie przerosły i wątpię, aby nawet ty sam go przeszedł. Moment po dialogu z Abaddonem, ta część z katakumbami lawowymi była niemal niemożliwa. Tych kul lawy nie da się uniknąć i jednocześnie skoordynować skok nad ogniem. Poza tym te znikające platformy, zaraz po zniknięciu ognia, to przesada. To tak zwany skok na czuja, kiedy ci się uda. Nie chcę na oczy widzieć tych platform, bo nawet gracz ze skillem wymięknie. Granice rozsądku.

Zatrzymajmy się jeszcze przy trudności. Bardzo ciekawym patentem okazały się te płomienie. Nawet jak zabiłeś npc, to ognie zostaną, a sam poziom jest tak labiryntowy, że nieraz musimy przechodzić przez te same korytarze, co ma swój urok, ale bywa denerwujące. Skoki na bullet billach tak samo ciekawe, ale bywały uciążliwe. Cóż, jednak sobie poradziłem z tym akurat.

Jeśli chodzi o estetykę wykonania pracy, nie mam zarzutów. Animacje na swoich miejscach. Grafika miodzio, dodaje klimatu i grozy. Muzyka przy bossie była epicka. Naprawdę mroczna i czuć było śmierć. 

Boss był wykokszony. Naprawdę potężny, jeśli Mario źle stanie w pewnym momencie, od razu Abaddon weźmie go na hita. Na szczęście w miarę łatwo tego po unikać, trzeba tylko mieć podzielność uwagi. Jeśli chodzi o moment, kiedy mamy go zabić, już nie jest tak łatwo. Te bomby które się spawnują nad zbiorowiskiem ognia, dwie kratki od podłoża, to trochę za daleko. Trudno to złapać. Możesz to przybliżyć, domagam się o kratkę. Masz też drugą opcję, że bomby będą się pojawiać w tym samym miejscu, ale zmniejszysz częstotliwość wyłaniania się tych kuli ognia i co jakiś czas anioł Abaddon będzie dawał grzybki Mario. (najlepiej zrób to za pomocą eventów)

Możesz się nie zgadzać co do mojej opinii i jeśli nagrasz cały poziom, przechodząc wszystko bez oszukiwania i pokazując że się da przeskoczyć przez wszystkie platformy, dam approved i podwyższę ocenę na maksa. Jeśli udowodnisz mi, że obecną wersję można przejść bez cheatów, nie musisz jej poprawiać. Na razie leci ocena 7/10
#3
PATCH!
Zostało zmienione:
- Usunięto jeden z ogni przy ostatniej platformie w 8. sekcji
- Zwiększono cooldown kul ognia z 7s na 9s.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości