Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

[SMBX 1.3.0.1 i LunaLua lub SMBX 2.0] Super Mario Bros Adventure
#16
Przepraszam za OT ale gdzie ty tu masz głupie posty i spam?

No a co do tematu: te frames to chyba ilość animacji z tego co wiem.
Avatar zrobiony przez feana.
[Obrazek: nxhut8Q.png]
[Obrazek: MFaxALM.png]
[Obrazek: lUF3xAC.png]
Odpowiedz
#17
(26-03-2016, 11:33)Mech napisał(a): Przepraszam za OT ale gdzie ty tu masz głupie posty i spam?

No a co do tematu: te frames to chyba ilość animacji z tego co wiem.

Frames to chyba ilosc klatek na animację. Do tego framestyle=0 i używana jest tylko pierwsza klatka
Odpowiedz
#18
Powiem ci, że zapowiada się dosyć ciekawie. Nie umiem używać luny ani tworzyć nic z tych rzeczy, więc jestem pod wrażeniem. Z takimi patentami można wymyślić zupełnie imponującą fabułę i kampanię.
Odpowiedz
#19
(15-04-2016, 22:48)legendofyoshi14 napisał(a): Powiem ci, że zapowiada się dosyć ciekawie. Nie umiem używać luny ani tworzyć nic z tych rzeczy, więc jestem pod wrażeniem. Z takimi patentami można wymyślić zupełnie imponującą fabułę i kampanię.

A myślisz, że ja umiem używać luny? To znaczy trochę umiem, ale się za każdym razem wnerwiam jak coś robię.

A wszystkie kody i funkcje do kodu biorę z oficjalnej wikipedii luny.


Prace idą nieźle, bo już mam 4 światy pełne + 2 poziomy 5 świata (ostatnio zajmuję się głównie podmienianiem marnych poziomów)

Poza tym nowy poziom:



Pokaż zawartośćDuży obrazek poziomu:


i film z tworzenie poziomu, który będzie jako 1-2:

Pokaż zawartośćFilm:
Odpowiedz
#20
frames to ilość klatek, a framestyle to ilość kierunków (0 = jeden 1 = prawo, lewo 2 = prawo, lewo i grafika trzymania do góry nogami)
master of comedy
Odpowiedz
#21
Co do screenu wyżej:
Nie podoba mi się łączenie monetek z SMB3 do tych niebieskich z SMW. Zastosuj SMB3 styled blue coins czy cos.
A co do tych całych kanałów, zalecam użycie sizable z SMB3 do wypełnienia rur B)
No i więcej dekoracji, bo pusto :x
Odpowiedz
#22
(19-04-2016, 05:56)TheHasin napisał(a): Co do screenu wyżej:
Nie podoba mi się łączenie monetek z SMB3 do tych niebieskich z SMW. Zastosuj SMB3 styled blue coins czy cos.
A co do tych całych kanałów, zalecam użycie sizable z SMB3 do wypełnienia rur B)
No i więcej dekoracji, bo pusto :x

1. Naprawione
2. Tak zrobiłem, niewidzialne bloki są po to, żeby gracz się odbił od sizabla.
3. To może nie być takie proste, ale w sumie nawet w SMB3 w takich poziomach nie ma dekoracji.

Naprawione screeny:

[Obrazek: vCGulxW.png]
[Obrazek: biriYkS.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości