Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

[1.3.0.1] SMB: Mushroom Kingdoom in Danger (demo)
#1
Prolog: Mario w swoim domu dowiaduje się od Toada, że Bowser porwał księżniczkę Picz i na dodatek chce zbudować wielką broń Laserową i zniszczyć Mushroom Kingdoom. Mario z Luigim wyruszyli na ratunek i chcą zniszczyć Wielką Broń laserową. :O
Każdy świat będzie miał po 6 poziomów
Nie będzie mapy świata tylko HUB.


World 1- GrassLand 100 %            Mini Boss: Pomysł    Boss: Pomysł
World 2- DesertLand 15 %             Mini Boss: Pomysł    Boss: Pomysł
World 3- WaterLand                        Mini Boss: Pomysł    Boss: Pomysł
World 4- IceLand                             Mini Boss: Brak pomysłu  Boss: Pomysł
World 5- ForestLand                        Mini Boss: Brak pomysłu  Boss: Pomysł
World 6- MountainLand                   Mini Boss: Brak pomysłu  Boss: Pomysł
World 7- CloudLand                         Mini Boss: Brak pomysłu   Boss: Brak pomysłu
World 8- LavaLand                           Mini Boss: Brak pomysłu   Boss: Brak pomysłu
World 9- StarLand                             Nie wiem czy będą bossowie
World 10- Świat Specjalny                Nie wiem czy będą bossowie
Testerzy:
Dante-8/10 (chyba)
Pvz-???
Hasin-6.5/10 (chyba)
LoY-9.3/10
Mech-12/10

Demo już jest! Download: http://www.mediafire.com/file/p9h1ugbrcm...MBMKID.zip

Screeny:

Pokaż zawartośćSpoiler:
My Kanał: https://www.youtube.com/channel/UCf20Obw...SIT88iGQHA

[Obrazek: kmZeSNo.gif]
[Obrazek: hxF5mIO.png]


Mój najważniejszy projekt SMBX 1.3.0.1:
[Obrazek: BgMyTAP.gif]

Epizody:
Kirby Boss Rush- 100% (ukończone) wersja-1.3.0.1
Kowalski11 Adventure- 14% (brak) wersja-1.4.3
SMB - Mushroom Kingdom in Danger- 19% (demo) wersja-1.3.0.1
Przyszłe epizody:
Five Islands (Boss Rush)- 5% (brak) wersja-1.4.3
Odpowiedz
#2
Gdybyś mógł dawaj linki na MediaFire. :)
Odpowiedz
#3
Przeszedłem epizod i jest fajny. Epizod mało ważył a więc plus. (+0.5) Fajny był wstęp i podobało mi się to że było można pominąć prolog. (+0.5) No i sam prolog był bardzo fajny ale niestety w nim zginąłem przy Bowserze. Ale to moja wina więc za prolog jest plus. (+1.0) Hub też bardzo fajny ale mógł być lepszy. (+0.5) W całym epizodzie design był epicki! (+1.0) Niestety już chyba w pierwszym etapie problem: w tej wodzie nie można pływać! :( (-0.5) Mogło być też więcej eventów. :) (-0.5) Trudność też dobra. (+1.0) W któryśm etapie było trzeba skakać po koopach: nie robi się tak. (-0.5) Podoba mi się cGFX bo przynajmniej etapy nie są nudne. Bossowie fajni ale brak "rouzmajcenia"(-0.5) Zamek był najlepszy!!! Po prostu miazga. Ale nie oceniam go bo on się zalicza do oceny designu. Muzyka też fajna i dobrze dopasowana! (+0.5) Dziwią mnie angielskie nazwy etapów a czasami polskie. Podoba mi się to że każdy Koopa Bros mówi osobną. (+0.5) Chociaż głupie są te monety i siekiery aby aktywować event. (-0.5) A no i fabuła dobra. Ale jej nie oceniam ponieważ nie wiadomo jak się skończy. I to chyba tyle na tą recenzję.

Moja ocena to 12/10. (Amazing!)
Odpowiedz
#4
Łooooł dzięki! :roll: 
a zapomniałem dać testerów
My Kanał: https://www.youtube.com/channel/UCf20Obw...SIT88iGQHA

[Obrazek: kmZeSNo.gif]
[Obrazek: hxF5mIO.png]


Mój najważniejszy projekt SMBX 1.3.0.1:
[Obrazek: BgMyTAP.gif]

Epizody:
Kirby Boss Rush- 100% (ukończone) wersja-1.3.0.1
Kowalski11 Adventure- 14% (brak) wersja-1.4.3
SMB - Mushroom Kingdom in Danger- 19% (demo) wersja-1.3.0.1
Przyszłe epizody:
Five Islands (Boss Rush)- 5% (brak) wersja-1.4.3
Odpowiedz
#5
       Przetestowałem twoje demo epizodu. Powiem ci, że nawet, nawet. Zgadzam się z panem Mechem, cała kampania miała świetny level design i ta miodna grafika. W prologu ten zamek to pierwszy raz na oczy widziałem. Sam zrobiłeś, czy z jakiegoś packa wygrzebałeś? Fajne, miło mi się patrzyło i byłem zaskoczony, że są jeszcze takie cGFX, których nie widziałem  :P Najbardziej spodobał mi się zamek. Dekoracji nie było tam za wiele, w ogóle przydałoby się w każdym etapie troszkę dodać roślinności i w hubie to już nie wspomnę...

     Forteca braci Koppa był długi i dość wymagający jak na pierwszy etap... Wiesz dlaczego, ten boss, oni są ustawieni w wieżyczkę i są dość wysocy, trudno ich uniknąć. Ale ogólnie poziom trudności był zbalansowany. Podobało mi się użycie eventów w tym levelu, miło że dodałeś mechanikę. W ogóle zaskoczyłeś mnie tymi przeciwnikami, goombami podmienionymi za Rexy z SMW. Niby taki szczegół, ale bardzo fajny. Mutanty nie zmienią wielkości przy walnięciu, tylko ich maska spada i pokazuje się ich twarz oraz stają się bardziej agresywne. W ogóle ten zamek kojarzył mi się z niecnym planem Bowsera i tą jego laserową bronią, dungeon w stylu ala'cyborg. 

     Muzyka, hm... Do etapów pasowała, ale to raczej nie moje gusta. W każdym bądź razie tu się nie czepiam. Najlepsza według mnie to "menu" xD Tylko nie wiem czy ta nutka jest odpowiednia dla małych dzieci i czy nie zgorszy nowego pokolenia :idea:

Fabuła, fabuła... Prolog. No cóż, epickości nie było, ale też się nie zanudziłem. Są przejścia, dramaturgia, Bowser, statki, Toady skaczą, zmienia się miejsce akcji, z dziedzińcu zamkowego na zamek... Miły smaczek w historii to właśnie ta TAJEMNICZA BROŃ LASEROWA. Ciekawe co ten smok znowu kombinuje  :?: Błagam tylko, skończ tą kampanię, bo zapowiada się wybornie. :sleepy:

Co jak co, recenzja moja a pana Mecha jest podobna. Podobało nam się to samo. Przyda się, abyś dał w tym hubie dekoracje (tym głównym). Notkę nie dam ponad skalę, bo ja nigdy tak nie robię, więc sorka :roll:

Moja ocena: 9.3/10
 
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości