Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

[SMBX 1.3.0.1] [Unfair] Kraina Niesprawiedliwości
#1
Dobra, czas wstawić mój pierwszy poziom.
Nazwa: Kraina Niesprawiedliwości
Krótki opis: Mario wskutek wyboru złej rury trafia do tajemniczego miejsca, w którym rządy sprawuje Lord Hasin, samozwańczy "bóg" znany przede wszystkim z oszustw i podstępów. Hydraulik niestety nie wiedział, że na tych ziemiach porozsadzane jest wiele pułapek, a jego ruchy obserwuje Hasin. W międzyczasie bohater dowiaduje się o jaskini, w której znajdują się duchy uwięzione klątwą, więc postanawia powstrzymać nikczemnego władcę i uwolnić duszyczki.
Poziom trudności: Trudny
Typ planszy: Vanillia + cmusic
Screeny w załączniku :)

DOWNLOAD: http://www.mediafire.com/download/0u24ez...iwosci.rar


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
Ładnie to wygląda, podoba mi się to, że nie użyłeś CGFX, chociaż jest jeden cut-off

Na 1 screenie pierwszy krzaczek, co jest na lewo, jest położony tak, że jego kawałek wystaje poza ziemię i nieco wisi w powietrzu, polecam ten krzaczek umieścić nieco na lewo, najlepiej z wyłączonym "Auto align".

Ogólnie jak na pierwszy poziom wygląda naprawdę dobrze, przetestuję zapewne niedługo, bo zaraz idę spać ;)
Odpowiedz
#3
Faktycznie trochę odstaje. Do poprawek wezmę się rano albo w południe, może ktos przy okazji znajdzie jeszcze jakis błąd ;)
Odpowiedz
#4
Aha, przy okazji, to ten tekst w ramce na 1 screenie, to ma być dialog? Bo jeśli tak, to dałbym 2 ramki z tekstem, że najpierw Mario się pyta, gdzie się podział most i gra przełącza na kolejną ramkę, gdzie ten zły się z niego śmieje, żeby była większa spójność, bo może to wyglądać, jakby Mario był chory psychicznie i gadał sam ze sobą (może...) :D
Odpowiedz
#5
Nieee, spokojnie. Mario przecież zazwyczaj nie mówi, to ten "władca" z opisu do niego przemawia :D
To "ojej, gdzie się podział most?" jest ironicznie ;)

Jakbym dodał dialog, to na początku wpisałbym, kto mówi, np. " Mario: "
Odpowiedz
#6
No to dobrze, bo już myślałem, że zbzikował xD
Odpowiedz
#7
Mario w psychiatryku, to byłoby ciekawe :D
Odpowiedz
#8
Nom, dobra, sprawdzę etap jak się wyśpię :v
Odpowiedz
#9
Ja już przeszedłem i powiem ci, że ten etap był super :) 

Bardzo podobało mi się to, że było z kilkanaście eventów i to w tak krótkim poziomie! Znikające mosty, pojawiające się armaty, piły. Podnosząca się lawa w górę i w dół. Wow. Jestem też pod wrażeniem, że zrobiłeś etap bez użycia cGFX, a pomysł na bossa i wygląd Lorda Hasina, to coś fajnego. ( mimo że nie ma żadnej custom grafiki ) Sama rozgrywka z nim, chociaż banalna, jednak przemyślana. Bossowie rozbudowani o trudne elementy jak kule ognia przy Larrym czy munchery przy birdo :cool: Nawet custom muzyczki nie zabrakło - dobrze trafiłeś YKY to jedna z moich ulubionych z Mario Forever oraz jeśli się nie mylę, to ta muzyczka w jaskiniach, była z Cave Story? Etap ma też kwestie wypowiadane przez bohaterów oraz fabułę/wątek. Naprawdę kawał dobrej roboty jak na pierwszy opublikowany level. Chociaż nie jestem level moderatorem, a szkoda, bo kocham oceniać cudze prace, to z przyjemnością dałbym ci 9/10 mimo tego wkurzającego poziomu trudności ;) :P
Odpowiedz
#10
@legendofyoshi14 Bałem się, że nikt nie przejdzie momentu, kiedy ten Lord Hasin spada na dół i wszystkie przeszkadzajki się uaktywniają.
Co do muzyki z jaskini... sam nie wiem, skąd ona jest. Słuchałem tego, co było w plikach jednego z epizodów, które sciągnąłem i akurat ta skojarzyła mi się z jaskinią, w dodatku mi się podobała... więc dodałem ;)
Odpowiedz
#11
Cóż mogę powiedzieć? Bardzo dobra plansza, pomimo swojej trudności, zachowałeś umiar i stworzyłeś dobry level design oraz ładny etap (a uwierz mi, wielu ludzi myśli, że poziom trudności wystarczy i pakują latające Munchery), podobały mi się liczne pułapki i potępione duchy, chociaż wiele pułapek można było nawet nie uaktywniać, np: w 1 sekcji tę z piłami, bo nie wszystkie monetki je uaktywniały, więc można było przeskoczyć nad monetką, która to uaktywniała, ale w sumie, daje to strategiczny posmak. Mimo iż w etapie nie ma CGFX, udało ci się stworzyć ładny, schludny etap. Tak trzymać! Aha, w 1 sekcji można w dwóch miejscach wyskoczyć nad ekran, ale na szczęście nie da się w ten sposób nic skrócić i to wystarczy zamurować.


Walka w sumie nie tak trudna, aczkolwiek kilka razy oberwałem, ponieważ po pokonaniu np: Boom-Booma stałem idealnie tam gdzie Muncher. Ogólnie jednak jak spada Lord Hasin nie jest tak trudno, bo wystarczy stać w jakimś bezpiecznym miejscu i unikać paru ataków, potem wziąć lodowy kwiatek, zamrozić Billa i wykończyć dziada :D

Jak na pierwszy poziom jest bardzo dobrze i coś mi się wydaje, że wcześniej dużo się w edytorze bawiłeś, bo wygląda to świetnie ;) Czekam na dalsze poziomy!

8.5/10
Odpowiedz
#12
Podoba mi się użycie różnych ciekawych pułapek, które mają na celu urozmaicić grę. Dzięki temu poziom ma bardziej logiczny klimat.

Ciekaw jestem czy zaistniałyby etapy w stylu Super Puzzle World. Tak czy siak, pomysłowy etap i liczymy na więcej takich.
Odpowiedz
#13
Zaraz przetestuje. Widzę ze screenów że stawiasz na profesjonalizm. :O Już daje 8,5/10 za screeny.
Nie wiem po co mi sygnatura.
Odpowiedz
#14
@PvZ e tam profesjonalizm, dla mnie to amatorszczyzna, jeszcze wielu rzeczy w tym edytorze nie umiem ;x

Przetestowałeś?
Odpowiedz
#15
Jeszcze nie bo tworze teraz epizod.
Nie wiem po co mi sygnatura.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości